هیچ هیچم


عشق ابدی

قایقی خواهم ساخت...دور خواهم شد از این خاک غریب...تا که تنهایی ات از دیدن ان جا بخورد....

 

|http://www.atrebaroon.blogfa.com|عکس های عاشقانه|http://www.atrebaroon.blogfa.com|

من بی تو هیچم......تو باورم نكن
خیسم ز گریه ........تنها ترم نكن
عاشق نبودم ..........تا با تو سر كنم
آتش نبودم............ خاكسترم نكن

اگه عاشقت نبودم
اگه بی تو زنده بودم
تو بمون...... كه بی تو غصه می خورم
اگه دل به تو نبستم
اگه این منم كه هستم
ولی از هوای گریه ات... پُرم

اگه شكوه دارم از تو
اگه بی قرارم از تو
تو بمون.. كه آشیانه ام تویی

به هوایت ای ستاره
به تو می رسم دوباره
اگه... عاشقم.....بهانه ام.... تویی

دل كنده بودم .......از هم زبونیت
پنهون نكردی....... از من نشونیت
من پا كشیدم....... از عهده بسته ام
تو پا فشردی........ بر مهربونیت

اگه همزبون نبودم
اگه مهربون نبودم
چه كنم دل این.... دل شكسته رو
اگه سرد و مرده بودم
اگه پر نمی گشودم
به تو بسته ام ........این دو بال خسته رو


اگه شكوه دارم از تو
اگه بی قرارم از تو
تو بمون......... كه آشیانه ام تویی
به هوایت ای ستاره
به تو می رسم دوباره

اگه عاشقم....بهانه ام ...تویی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,ساعت 9:53 توسط narvan| |


Power By: LoxBlog.Com